Sista semesterveckan.

Vi maxar christians sista semestervecka genom att åka o va lite i Stockholm. Jag avgudar ju Stockholm. Välkänt. 

Jag fick åka bil upp bredvid en gulli kille. 
Vi åt lunch på Olearys. Jag åt Caesar sallad med ett glas vitt. Får passa på under dagen nu när Elton bara ammar kväll o natt. (Där emellan äter han riktig jäkla barnmat o gröt och hejohå'. Ingen ersättning alls hittills. Men det var inte alls det som det här handlade om) 

Sen åkte vi tunnelbana till Hötorget och gick på Nks barnavdelning. Dökul. 

Vidare till Djurgården (efter ett glas vin längst Strandvägen) och där gick vi på Abbamuseet. 


Jag älskar ABBA. ABBA <3. 
Mycket kul museum. Jag behöver gå minst en gång till. Man orkar knappt ta in hälften. Tyvärr ringde ingen i ABBA-telefonen och Björn plinkade inte på sitt piano hemmavid. 

Sen laddade vi om i en sekund och gick sen för att äta middag på Matkonsulatet vid Kungsholmsstrand. Vi drack cava och åt dögoda smårätter, nästan som tapas fast lite större. Gå dit o ät! 


Det var den fantastiska stockholmsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0