Att byta stil.

Jag behöver väldigt sällan ha amningsvänliga kläder på mig längre, då jag bara ammar Elton när han ska sova för natten, alltså väldigt sällan in public. Detta gjorde att jag idag rensade ur min garderob som var en enda röra av gravidkläder och amningstoppar. 
 
Jag behöver nya kläder! Detta slog mig och det som slog mig ännu mer var att jag inte ens vet vad jag söker. Det är över ett år sen jag hade mina vanliga kläder på mig så jag evt inte ens vad jag ska leta tillbaka till. Jag tänker att i samband med detta så byter jag stil. Tjoff bara. 
Det är färdigt med pins och scarfar och popDellen. Nu kör vi klassiskt snyggt tror jag. Ellen goes grown up. 
 
Det är kul det här med att leta ny stil, jag ska googla inspirationsbilder och hela baletten. Vi får se hur det går. Det enda jag har kommit fram till är att jag på fötterna vill ha någon slags stövlett. 
Kanske en helt vanlig svart. Höstjacka blir kul att leta efter. ojojoj, det kommer ju bli en dyr historia det här. Det hör man ju. 
 
Nu tömde Elton för fjärde gången idag. Måste rusa. Återkommer med hur allt går. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0