Lördag

Efter ett lååångt bubbelbad igår blev dagen bra mycket bättre. Elton vaknade även endast en gång och ville äta i natt. (Sen att han var vaken görlänge just då gör inte så mycket) nu är han och Christian och byter till sommardäck på bilen och jag ska snart lägga mig raklång på kammarn och njuta av att jag inte behöver ligga som ett helvete för att jag har en bebis bredvid mig som inte ska råka få täcke på sig och inte ska råka få mamma på sig etc. 
 
 
Sen kommer Rickard, Amanda och Björn och det är lördag och sol och det mesta är gött. Humöret alltså <3 så olika från dag till dag. 
 
God natt. 
 
(Justja, vi har bokat dop 5/7 klockan 17. Save the date om ni känner på er att ni kommer li bjudna (stenis, F, familj och Sten.) Här är vi hos Christians mormor och morfar och planerar allt:
 
Vi har redan hunnit spåra lite och fantiserat ihop ett overkilldop med korsfästning av Elton längst fram vid altaret etc. etc. Är inte ett dugg förvånad. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0