Lördag av bättre sort.

Idag är det lördag och jag har klippt gräset, det gjorde jag förra lördagen också men det växer så himla fort visst. Jag blir lite besatt av den där gräsmattan. Vill typ klippa igen nu, för jag tycker det ser ut som att det vuxit. 

Sen åt vi lunch och gick till stan och drack kaffe på Köket. 
Och då satt man igen i de där himla sofforna precis som förra sommaren. Fast nu med Elton då. Tiden bara rusar ju fram, det är ju nästan lite otäckt. 

Så postade jag gullig bebisbild på insta. Bakom kulisserna såg det ut såhär: 
Det har dom ingen aning om alla alla som likear den där bilden, att Elton förmodligen hatade ihjäl sina föräldrar samtidigt som den togs. 

Annars hänger vi mest med Elton som just nu är glad som fan. Kul! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0