Har alla bajsat?

Vi köpte en näsfrida (så heter det va) som man stoppar i näsan på Elton och med en slang suger ut snoret i ett rör. 
Detta är det äckligaste jag vet, jag har klökts samtliga gånger Christian använt denna. Jag har också kommit på mig själv med att ha lite svår att stoppa Eltons napp i min mun, för den är salivig. Jag har alltid varit lite såhär bacillrädd och aldrig gillat att halsa ur samma flaska som andra etc. 

Jag trodde det skulle vara annat med barn, att jag liksom skulle inse att Eltons saliv är ju gjort av mig (i princip) så det är ju inget äckligt alls. Hur känslig kan man va liksom? Så kom jag på det..bajset.. Jag älskar fan Eltons bajs. Jag har i skrivande stund stenkoll på hela den här familjens tarmflora och kan i sömnen rabbla hund och bebis senaste tömningar. (Jag skulle nog fasen sätta christians också) 

Ju mer desto bättre. Jag liksom myser när jag kikar i blöjan och inser att Elton bajsat öp (över penis. Nytt begrepp här hemma) och när Christian skulle byta i förrgår bad jag att få gå med. Då tyckte Christian att jag minsann kunde byta själv. Jag bet mig i tungan och tänkte att han ska väl minsann också få den äran att byta härliga bajsblöjor, bara han lovade att ropa på mig om det var något extraordinärt. 

Så jag blev visst en sån där bajsmamma jag också, jag ska verkligen försöka att inte dela med mig på sociala medier angående detta. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0