Elton sover, Elton sover i sitt lugna bo.


(Vad osäker jag blev på texten till björnen sover i titeln. Är det verkligen rätt det där?) 

Vi har börjat ge Elton minifom (och Semper sen innan. Dunderkur alltså) mot magen. Och jag tycker lite att det är en alldeles ny bebis. I natt sov han 4 timmar och 15 minuter i sträck!! Sen vaknade han klockan fyra och ville äta igen och vid fem började flaxandet, då la jag honom på mage och vips så sover han likt bilden ovan fortfarande (!) 
Han är mer glad också. Sånt är ju alltid kul! 

Igår var jag och mamma på hundpromenad och sen på Gusto och åt lunch. Bra helg! Nästa helg åker vi nog en sväng till Stockholm, annars skulle jag vilja till Torpön. Iofs säger nåt mig att det inte kommer vara riktigt så här strålande väder länge till, så torpön kanske inte är ett alternativ. 

Nåja. Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0