Min gulliga mamma.

Idag har jag tränat Body Pump, jag pratade med min mamma och sa lite i förbifarten att jag springer upp till henne och lånar hennes badkar efter träningen (bubbelmassagebadkar, nomnom) Hon skulle ändå inte vara hemma. 
 
Jag kom upp till henne, svettig och slut efter träningen och upptäcker att hon lagt fram handduk och bruksanvisningen på hur badkaret fungerar uppslagen. Alltså mamma <3 (man trycker alltså på "on" och sen bubblar det, i princip så lätt är det)
 
Jag tackade för mig genom att inte bada, utan duscha. (Vem fan vill bubbelamssagebada när man är kokhet. Tänkte inte på det) och sen åt jag upp hennes sista smörgås innan jag gick. 
 
Tjintjong älskade mammi. Hon är fasen det snällaste jag känner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0