En mucho bra lörrrdag.

I går var det lördag och efter att ha vaknat i en tom säng (Christian är i Spanien i en liten evighetslång vecka) så hoppade världens bästa hund upp på hans plats och fyllde det tomrummet lite. 
 
Jag rastade henne, åt frukost och åkte till Mjölby och lördagsjobbade lite. Sen mötte jag mina fina kompizar på Nyfiket (må vi aldrig gå dit igen, så trälig mat) 
Alltså det var verkligen sommar igår. Det är ju skönt! (Jag röstar ju för höst nu, men klart gött att sitta ute i linne, det går ju inte att komma ifrån.) 
 
Sen fick jag en glass av Sandra och sen knallade vi ner till Gästis där vi satte oss på bryggan och hade det gött. 
 
 
Sen åkte jag och Kamilla och handlade hur mycket som helst på Max och det intogs utanför Eric, Sandra och Charlie, men diverse pittsor och öl och sånt. Jag fick sitta i skuggan för DETRÄCKERNUSOMMARN. Hade jag velat ha svettvarmt i evigheter hade jag bott i Kongo, inte i Sverige som har världens bästa årstider. 
 
Sen blev det äntligten lite svalare och vi flyttade in och sen flyttade festen till Sandra och John och det var så himla bra och lång dag helt enkelt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0