Allt är så enkelt när man börjar.

Jag är i Gbgregn! Kult för mig. För tillfället är jag väldigt själv i Gbgregn, men någon av dagarna (är här till fredag) så ska jag träffa Cissi, men idag orkar jag inte riktigt. Idag vill jag ligga på kammarn och blippa mellan kanalerna och äta något som jag inte än bestämt vad det är. Kanske Vapiano, finns det i Götet? 
 
Bäst är att man får äta hotellfrukost varendaeviga dag. 
 
Nu ska jag snart till Nordstand och känna in sortimentet. Shoppa lite. Strumpor eller annat som är det enda man inte växer ur de kommande månaderna. Kul shopping. Kul. 
 
Här är jag på mitt hotellrum. Tingtjong! (Onej, nu måste jag visst kolla på I Anneli hela kvällen, det går bra.) 
 
ps, ps. Jag har inte blivit en sån som bara fotar görmycket med nya kameran i början och sen aldrig har med den, men just nu är den med Christian i Spanien så jag får nöjas med mobilkamera och webcam. Snart får ni finbilder igen)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0