Alla Helgons blodiga natt

Jag tror att det var i slutet av förra veckan som jag och Christian drog igång ett fredagen den 13-maraton. (Faktiskt så gjorde jag detta i tron om att det var filmern om Michael Myers) Efter att ha sett 3 - 4 filmer och också då sett 3-4 grupper ungdomar åka ut till en stuga, bli varnad av en galning och sen stickas till döds av något i princip odödligt, med spett i huvudet, grepar i ryggen etc. etc. så tröttnade vi lite. 
 
Som tur var kom jag då på att det var ju Halloween-filmerna jag ville se. Så vi drog igång ett sådant maraton istället och hann med första och andra igår. Jag undrar så mycket när jag har sett den allra första, den från -78, för jag kände tydligen igen varenda scen. men så är det ju lite av en klassiker också. 
 
Så nu är det skräckfilmstema hemma och varje gång jag går ut från toaletten ropar jag först "CHRISTIAN" högt så jag vet att han inte står bakom dörren och ska skrämmas. 
 
 
Den där musiken också. HUA. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0