Filmfilmfilm.

Igår var det söndag och då brukar vi mest kolla på film, ännu mer relevant igår när det var så tusans grått ute, iaf till en början. 
 
Vi gjorde en paus och åkte och fixade till Christians volvo som ska sälja. Kom och köp, här! 
Först kollade vi på Big Fish, denna filmernas film. Underbar nåt så djävulskt. 
 
 
Sen kollade vi på Dark Skies och där har jag så himla blandade åsikter, skulle egentligen behöva använda mig av Sigge Eklunds filmpoängssystem för att reda ut det här, men jag nöjer mig med att skriva att jag var rädd som satan, men att det här med utomjordingar inte riktigt är min grej, jag har ju knappt bestämt mig för om jag ens tror på att rymden finns. Konspirationsteori-Ellen. 
Men som sagt, jag var görrädd, så den måste ändå klassas som någon slags bra film. 
 
Men som sagt, utomjordingar - kom igen. Ett vitt sken och stora skallar....inte så otäckt. (OKEJDÅ, jag vaknade två i natt och vågade knappt titta utanför täcket för att jag var så rädd att det skulle stå en stor grå gestalt där) 
 
Allt för nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0