Sjuk, sjuk, sjuk

Jag ska bli sjuk. Ja, det är sant jag känner't. Halsen är torr och öm och det är nåt på g där uppe i bihålorna, jag svär på det.

Sugit. Förkyld som är typ mitt värsta, för det går ju fan aldrig över. Och varför då? Jo, för att det aldrig i HELVETE bryter ut. man går där med någon halvsjukdom i veckors veckor och vaknar med allt igentäppt,

Idag ska jag iaf klippa mig, det ska bli kul.

Så länge (tills jag blir frisk) bjuder jag på några härrrrliga osedda bilder, för jag sitter vid Chrsitians datorrrrr.

...Nej, det gjorde jag inte alls för nu har jag försökt i över en timma och självklart är det inte Christians dator det är fel på (läs: det är det) utan det är nog det faktum att jag hatar pc. Alltså HATAR. hör ni?
Nu ska jag åka till Mjölby. Där finns min Macbook. <3

Kommentarer
Postat av: Sundron

<3apple<3

Svar: Varje gång jag sitter vid en pc så blir jag påmind varför jag älskar apple så.
Ellen

2013-11-13 @ 12:44:41
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0