På lördag ska jag till Stockholm!

På lördag ska jag till Stockholm Stockholm stad i världen, Stockholm Stockholm världens stad. 
Denna underbara jävla stad, visst!
Jag ska inte hylla mer, jag lovar. 
 
Jag ska hälsa på Nils!! Och Carro också förstårs. Hon vet inte om detta riktigt än, för hon ligger hemma i migrän. Men på lördag, strax innan tolv kommer jag och Isabell med tåg. Nu vet du sis. 
 
 
Jag tänker att jag ska promenera ihjäl mig i Stockholm. Knöla mig in på små fik med barnvagnen och dricka kaffe med Nils. Leka mammi. Var hund och syster ska vara när detta inträffar har jag inte riktigt tänkt ut. Eventuellt några meter bakom bara. Eller dom kan nog också få vara med, jag känner det nu att det får dom.
/Snällen 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0