Nails.

Jag har fått naglar! Dra på trissor. Mina som brukar vara så mjuka och sönderrivna är starka och alldeles massa "vitt" på (ni med korta naglar vet exakt vad det innebär när det kommit vitt, nageln är görlång!)
 
Jag har nu varit på Kicks och köpt diverse nagellack och borttagning till mina naglar. Dom ska bli finast i världen. 
Man kanske inte ser så mycket där, men ni kan ha det lite som före-bild. Sen kan ni kolla efter efter-bild i Guinness jävla rekordbok, för så långa ska dom bli. Hör ni det!? 
 
Jag har så långa naglar att jag river både Isabell och Christian av misstag, Isabell fick sig en repa i gommen i morse, vad nu nageln gjorde där. 
 
Idag har jag förresten varit på promenad med Elin och Isabell. Fick även äran att kolla på skitgulliga Lasse (Elins lille valp) han var stencool! Det var inte Isabell. Jag trodde hon skulle se Lasse lite som en leksak, men icke. Hon tyckte mest det var otäckt med något så litet och hårigt. 
Fruktansvärt gullig valp iaf, som en liten leksak. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0