Mat hos Cornelius/Möller

Igår blev vi bjudna på mat av Sandra och Eric. Vilken lyx att bara komma hem till nån, slå sig ner och äta. Och gött var det! 
Vi hade samma tur i fredags kväll då vi var hemma hos Christians mamma och blev bjudna på mat. 
 
Åter till gårdagen, vi hade med Isabell och hon roade Charie något alldeles när hon stod på två ben för att försöka äta upp alla hans leksaker som fanns i hans vagn. Något med Isabell roar tydligen halvårs-bebisar då det var precis samma visa med Nils i samma ålder. 
 
 
Jag tyckte jag fotade så himla mycket, men det här var visst de enda jag hade att bjuda på. Inte en enda på Sandra, Isabell, Christian eller mig själv. Men vi var med iaf. 
 
Sen kollade vi på Så mycket bättre och det var ju en himla gråtfest bland deltagarna! Mat och Patte kom en sväng och vid tio åkte vi åter till Vadstena och somnade fint. 
 
Idag ska vi till Linköping, det ska bi kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0