Lucia och födelsedag.

Christian fyller år på Lucia, detta ska vi fira genom att åka till Gbgregn!!
 
Eftersom jag är världens mest förutsägbara människa så ska vi bo på...Post! (Älskade gratisnätter på mitt hotellkort) och äta på...Puta Madre, precis som jag förmodligen kommer göra under varje Göteborgsbesök sen Christina (kollega) introducerade denna restaurang senast vi var där. 
 
Och sen då, sen då? på lördagen ska vi gå på Lisebergs jäkla julmarknad. Dör så mysigt. 
 
Nu har jag googlat fam myzbilder så vi alla alla kan känna in hur mysigt vi ska ha det. 
 
Äta här
 
Sova här
 
 
Äta knäck här. 
 
Lyckliga Christian som får fira sin födelsedag precis som jag vill. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0