Resten av långhelgen.

Det blev lördag och efter elva bitar sushi på Uppsala centralstation var det dags att krama ihjäl Amanda hejdå för att åka hem igen. 
Ett jäkla skit att man inte kan vara på alla ställen samtidigt. 
 
Hela tågresan kollade jag på Filip och fredriks Nugammalt. Missat helt! Fantastiskt kul tv. Sen hämtade Christian mig i Skänninge och vi köpte kebab och pizza och kollade på Gangster Squad. Den kan ni ju se om ni vill!
 
Det var inte mycket mer med den lördagen men sen blev det istället söndag och då fiskade jag upp hund och Dröm och åkte ut till Bösebo. För där var LInn och Leo! (Och Patlapoint, Björn och Pia också förstårs)
 
Man borde få vara på ställen som Bösebo varje söndag. Med kaffe, sällis, gamla bilder och barn och hundar och allt vad det är. 
 
Sen åkte jag hem till Vadstena och åt blodpudding för det är gott. Vad ni än säger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0