Lördagen då.

Det blev lördag och helt plötsligt var jag rätt nöjd över att det int blivit något klubbande dagen innan. Vi åt frukost och sen görstädade vi varenda golv hemma. Ut med alla mattor, fram med dammsugare och mopp och bort med alla möbler. Kändes som vi skulle flytta ut ett tag för det var så tomt. Men rent blev det!

Efter det unnade vi oss en lunch på Skutan.
 
Det ligger ungefär två steg från vårt hem vilket är bra för sånna som har jour och måste ha nära till bilen. Dock fick Christian inget larm då. Där emot så flyttade vi oss upp till Rådhustorget och satt ute och då minsann började det tjuta om Christian och han fick hoppa över stock och sten och gör-rusa hem till bilen för att ta sig till Brandstationen. 
Och kvar satt jag. Med ett glas rosé i handen. Själv. 
Istället gick jag hem och tömde (nu vet ni) 
 
 
Sen kom Christian hem och vi roade oss med att kolla på första säsongen av Mia och Klara (Alltså hur bra är det? Ungefär 300 gånger sa jag just den meningen.)
 
Efter det reste jag mig ur sängen, hoppade in i en bil till Mjölby och balkonghängde med Lising och Chrille. 
(Och Maj-Lis ser jag nu där i hörnet)
 
Vi gick till Hålet (efter att fått förstärkning av John och Sandra) och sen kilade jag till kojan och sov med Zelda överallt på mig. Mysigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0