En jävligt fin söndag.

Jag vaknade i kojan (eller inte ute i kojan, utan inne) redan vid nio och kallade till mig diverse stenar som fanns i närheten. Det slutade med en jäkligt bra uppslutning. 
 
 
Christian hade gått av jouren också, så även han fick va med (<3) VI hade tänkt åka till Torpön men det var så very windy, så vi nöjde oss med Pizzeria Torget. Lika gött det! 
Där var vi så stor skara att vi fick ha två bord. 
 
Efter detta åkte jag och my love till Vadstena och jag somnade i en och en halv timma. Helt tokigt. Jag sov så jag drömde och fattade ingenting när jag vaknade. 
 
När jag väl gjorde det, vaknade alltså, så stod Christian vid spisen och lagade fisk. Vilken kille va! Jag ville inte vara sämre så jag slängde ihop en cheesecake efter det här receptet. Fast bara med ett lager, med den vita chokladen för det blir ju alldeles för mäktigt annars, det förstår ju vem som jävla helst. 
 
Helt plötsligt hade vi en trerättersmeny som såg ut som följer
* Baconinlindad sparris
* örtgrejjad lax
* cheesecake
 
Inte så jäla illa. 
 
Sen somnade vi inte sent efter det. 
 
Tack, det var allt. Tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0