Chacha bitches.

Halloj! Det går lite segt mellan varven här på bloggish. Sedan sist har jag hamnat i någon slags bebisbubbla och känner att jag snoozat för länge på min biologiska klocka. 
 
Jag har ju tidigare planerat att mitt liv ska se ut såhär:
Christian friar lite lätt nu i sommar, det blir giftning nästa sommar och sen påbörjas befruktning och boarnet kommer levererat 9 månader senare, i april 2015.
 
Sen jag träffade ettan (Sandra och Erics boarn) BILD:

 
(Som väger ungefär som ett frimärke) så har jag insett att jag nog behöver överklaga ovanstående bestämmelser. Detta gjorde jag med Christian. "Jag vill ha boarn" 
Christian började i och med detta uttalande planera en runtresa i Australien. Jag tror det var någon slags panik som utbröt. Jag menar sånt gör väl 20åringar? Vi är ju i befruktningsåldern nu. Det fattar ju alla alla. 
 
I alla fall så har jag nu lyckats få Christian att gå med på att ta upp frågan till diskussion igen efter sommaren. Alltid något! 

Kommentarer
Postat av: Sundron

Bäst att LCK får träffa ettan när han är snäll och gullig så att han förstår tjusningen! :)

2013-05-02 @ 19:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0