Sista dagen i Amsterdam.

Så kom sista dagen och vårt flyg gick inte förrän sent, så vi hade hela härliga dagen på oss ute i vinden!
 
Vi började med mat på nån såndär wookkedja och mitt var tyvärr inte alls gott. Så vi fick äta pannkaka ungefär en sekund senare. 
 
Sen när vi åkt ut till flygplatsen åt vi väl sådär tre gånger till och sen spelade vi kort och fikade och sen flög vi hem och jag sov hela resan (minus tre minuter kanske) Jag sov när dom kom med maten och när jag skulle beställa dricka hann jag somna innan han hällt upp den, så Christian fick armbåga mig i sidan så jag vaknade. 
 
Dåligt. jävla. trött. 
 
Det är jag än, men det är inte hela världen. Mycket bra resa! MYCKET bra resa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0