Pest eller?

Jag är så himlans jävla förkyld och det enda aktiva här i dag är min JÄVLA telefon som går bananas med sms och telefonsamtal från folk som vill köpa min bil.

Kul tänker ni. KUL att Ellen blir av med bilen. Men nej, det är inte så jävla roligt.
Jag ska berätta jag:

1. Jag är förmodligen inte din kompis, då vi aldrig träffats. Kompis.
2. Jag säljer inte bilen för 3500 när jag begärt 11000
3. Hur långt det är från Borås till Vadstena får man fan kolla själv på hitta.se, jag är ingen jävla kundtjänst.
4. Jag tänker inte möta dig i Linköping för att sälja bilen för 6000 mindre än jag begär för den och sen ta tåget hem.

Det där kanske jag ska komplettera annonsen med, sållar man bort alla med ovan nämnda egenskaper så lovar jag att det blir lugnt och skönt i telefonen.

Så är jag så himla sjuk också. Sa jag det? Så himla jävla sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0