Lördagen i Amsterdam.

Det blev lördag och jag sov till tjugo över tio. (!!) sjukt länge för att vara jag. Dock var jag fortfarande först uppe och lät alla alla sova vidare denna gång och gick ut på stan och åt frukost. 
 
Sen vaknade resten och det blev frukost nr2 för min del. 
 
Efter frukostarna så tog vi oss till Nemo, ett vetenskapsmuseum med mest en massa ungar. Vi var iofs rätt barnsliga också och testade så duktigt alla alla grejer. 
 
Matdags! Vi hittade en tapasrestaurang och hade sån tur så det visade sig vara svingott. Man fick beställa in hur mycket man ville för typ 20 euro (eller hur det nu var med priset, minns inte riktigt. Det var för gott)
 
Sen hem för dusch och omsviring och sen var det förfest på hotellet innan vi drog till Paradiso, en klub som låg i en kyrka. Riktigt fräsigt ställe! Vi gav oss vid tre-hugget även denna dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0