Fredag i Amsterdam (lite repeat-inlägg, men ändå)

VarningVarning, mycket bilder.
Fredag! Jag var igång tidigt och fick med mig Christian till HM och lite sånt innan de andra vaknade. Vi hamnade i Red Light district och där var fezzten i full gång vid tio på förmiddagen. Skyltfönstrena var fulla av nakna tjejor som man fick gå in och sätta på om man ville. Det ville vi inte. (Jag mådde mycket dåligt av detta. Lite min  svaghet, att jag tänker att det jag inte ser finns inte... nu såg jag prostitutionen så himla öppet och kastat i ansiktet. Svårt att blunda för då.) 
 
Man kunde ha converse och skinnjacka! (Man frös halvt ihjäl på köpet, men man kunde. Wiho!)
 
Vi hittade ett pannkakshus och jag åt med camembert och sylt. NomNom
 
Sen en sväng i den lilla sol vi hittade. 
 
Sen Hard Rock café-hängde vi. Det är ett av mina favoritnöjen på semester. 
 
Sen var det dags för fotbollsmatch, det var ju Sverige - Irland. Det var ju typ den tråkigaste match jag sett. 
 
Vi fortsatte dricka här och var. Sen var jag så himlas himlans trött (eller det var vi alla) så vid tre-tiden var kvällen slut. Men jösses, sängen har aldrig varit så skön!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0