First day in Amsterdam.

Det gick ju sådär att blogga från Amsterdam, så jag får skriva i fatt nu i efterhand istället. 
 
Torsdagen började med att mamma kom och hämtade Isabell och jag städade hela jäkla lägenheten. Lite nackdelen med hund... hundhår samt söndertuggade pet-flaskor, pinnar etc. lite överallt. 
 
Sen åkte jag och Christian och hämtade upp Rickard och Amanda och åkte til Linköpings flygplats och flög till Amsterdam. 
Hotellet var asgött och låg mitt i smeten, perfekt!
 
Vi var inte många minuter på rummet innan vi tog oss till en restaurang och åt. (Allt detta har jag ju redan berättat en gång. Samt att vi sen drack öl på Amsterdams minsta pub, och sen drinkar nån annanstans. Vissa bilder har ni visst sett också, men här kommer det en till drive.)
 
Så var det med den torsdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0