Chokladboll för fan.

För några år sen, kanske 5-6 år sen, så tyckte jag att det var lite fränt att säga negerboll. Det var när det var som hetast debatt om det hette chokladboll eller inte.
Då tänkte jag att det var lite fränt, för att det var "fel" och för att jag visste ju själv att jag är jävligt orasistisk.

Så. Jävla. Pinsamt.
Jag skäms idag ihjäl över detta. Så mycket att jag knappt visste om jag skulle berätta det här eller inte.

Hur jävla blåst får man va? AVSKYR folk som säger "jag har alltid sagt negerboll" JAMEN SLUTA MED DET DÅ. Det är väl fan det minsta man kan begära? Sluta tjut. Saker och ting förändras och jag är helt jävla övertygad om att som vit, svensk jävel kan man aldrig någonsin ens förställa sig hur rasism känns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0