Ännu en helg gjord.

Då var det måndag hörni, gött!

Den här veckan ska jag jobba ihjäl mig mån-ons för på torsdag åker jag, Christian, Amanda och Rickard till Amsterdam. Alltså så jävla gött. Jag har typ glömt den här resa lite, mest oroat mig för att jag inte har råd och sånt. Men nu när den står för dörren och hela semesterbudgeten ligger orörd på kontot så känns det så himla jäkla bra bara. Trots dyra bilreparationer och till och med ännu en betald resa till Spanien. Pengar rullar tydligen in som de ska, det går bra nu.
 
På tal om bilen så skrev jag nyss på papprena och den är nu s.å.l.d. Ännu mer gött och en liten peng till.
 
Annars har det varit helg och det är så himla knäppt hur mycket visioner man har inför helgen. Jag skulle träna och städa och få tusen saker gjorda. Hinna umgås med vännerna och pojkvännen och gå asalånga promenader med hunden. 
 
Jag har mest legat på kammarn och kollat på Twin Peaks med hund och hane. Somnade klockan 9 i fredags och igår klockan 8. Alltså hjälp. 
 
I lördags hann jag dock med ett besök i Mjölby och förfest hos Drömmen och Lucas. Sen Hålet såklart. Mycket trevligt. Men hjälp, så många drinkar. Hur tänkte jag? 
 
Nu sitter jag och läser om momspliktiga företag på nätet medan Isabell ligger och sover som en gris här bredvid (Det kunde hon minsann inte tänka sig igår när jag var bakfull och grinig. Då ville hon rastas prick hela tiden, så det var bara att ge sig ut. Kräkas lite i en snödriva och sen rasta bitchen. 
 
Idag har vi redan gått en lång promenad med våra grannar och deras hundar och jag var tvungn att äta lunch redan vid elva för jag höll på att dö av hunger. 
Det är visst vardagar som är mina få-saker-gjorda-dagar. Helgen står tiden still. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0