AmsterDamn.

Amsterdam! (Detta inlägg gick inte att posta i morse, så varsågoda nu!)

Jag, Christian, Rickard och Amanda är i Amsterdam. Vi kom fram till hotellet (jättefint och ligger kanon) vid halv nio igår och då åt vi middag på restaurangen precis nedanför och sen drack vi öl på Amsterdams minsta pub.

Vi avslutade med några drinkar borta vis klubbarna och sen donken och god natt.

Två sker har hittills slagit mig
1. De pubar vi sett/varit inte på är så jävla i min smak. Först trodde jag att vi hade tur, men inser nu att det nog faktiskt är hela Amsterdam som är i min smak.
2. Det här med att allt luktar gräs och "hej, rök på och vi skiter i allt" men att det är helt jävla omöjligt att få tag på ett paket vanliga cigg efter tio.
Höll på att dö röksugs-döden.

Men å, jag trivs så. Jag känner't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0