Lördag och söndag.

Ingen långhelg utan riktig fezt, i lördags åkte jag och tittade på volleybollen i Boxholm, hade sån migränkänning att jag bara såg på ett öga, vilket försvårade igenkänningen i Timmerö, jag såg helt enkelt inte riktigt vilka som var där. Av oklar anledning valde munnen att kasta ur sig helt fel ord än tänkt också, så jag höll mig tryggt med di där jag känner mest, så att inga missförstånd skulle framstå. 
 
Åkte hemåt (synen kom tillbaka!) och la mig på kammarn och det blev liksom aldrig någon migrän, konstigt för jag var så himlans säker. 
 
Istället åkte jag till Tessan och drack vin med Elin, Tanja, Tessan och Anthony. Eller vi drack väl egentligen rom och cola och allt möjligt. Sen ner till Hålet såklart och det var en kul kväll!
 
 
 Sen blev det söndag och då hände väl egentligen ingenting mer än att Christian gjorde raggmunk, det var gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0