Festivalklar.

Så jävla pepp för Bråvalla. kära. kära. kära. nån. Jag planerar och grejar och hittade den här rackaren på Teknikmagasinet
En sån nödladdare för mobilen, den ska inhandlas inför festivalen. Orkar inte vara utan telefon. Sen ska jag också leta på digitalkameran som inte använts på evigheter, även den behöver nog laddas upp. 
 
Köpa sovsäck måste jag också. Om jag inte minns fel så lämnades hela vårt boende på Peace and Love för några år sedan. Madrass, sovsäck, kudde, tält. Rubbet. Då jäklar är man trött på det. 
 
Verkar som att vi öppnar festivalen med Eldkvarn på torsdagen, det går så bra. Men först midsommar och det där. Nu är det la roligt nästan jämt? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0