Festen i lördags.

 Det blev lördag och Christian var lite trött till en början. 
(Att magen viker sig är endast på grund av sitt-ställningen. Min kille är väldigt smal och snärt, det är visst viktigt att ni vet det.) 
 

Mamma kom och hämtade Isabell och när klockan slog lunch gick vi upp till våra favoritsoffor på "Mat från Köket" och åt Angusbirgare. Alltså jag ska sitta där hela sommaren, så känns det. Man ska alltid veta att Ellen sitter i den där jävla soffan, så ofta ska jag vara där. 
 
Vi gick förbi Valven på ännu något glas för där satt alla di där festdeltagarna från kvällen innan. Det verkar som alla hade haft ganska hög fyllenivå. De hade gjort slut på vår 1.7 liters Jägerflaska så då var det kanske inte så konstigt att Christian cyklade hem i strumplästen. (Jag är så glad att den där Jägern är slut. SOM jag bävat för den festkväll den ska öppnas, blivit bakfull nästan bara jag tänkt på det.) 
 
Sen slog klockan sex och vi hade svirat om till festkläder och gick hem till Malin och Henke där Jonas hade fest (eller hur det nu var med det där vem som höll i festen. Det var någon av de tre iaf, eller alla tre kanske) 
 
God mat och tävlingar (som tyvärr varken jag eller Christian vann, det var ju synd) 
 
 
Vid halv två-tiden kilade jag hem till kammarn och det var den fantastiska lördagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0