Dellen 2008

Hittade en gammal lista på bilddagboken som jag tänkte bjuda på, ifylld av mig själv för fem år sedan. Kan va kul. Jahej! 
 
 
 
Eftersom jag är hemma från jobbet idag o inväntar en blindtarmsinflammation så har jag jäkligt tråkigt. Så jag snodde en list-jävel. (förresten har jag bilder från helgen som kommer upp snart, men jag har inga batterier i kameran)

Folköl i kylen? Näe, men en starköl + en Guinness. en som tillhör en riktig Irländare. (eller iaf en halv)

Något husdjur? Den här frågan var roligare när man var lite för då hade vi typ 12000 hästar, en miljon katter o hundatjugo hundar. men nu har jag inget husdjur.

Någon favoriträtt? Jag brukar mest blanda allt i kylen. Men får jag välja helt fritt så blir det fläskig restaurang.

Puder på dig? Inte just nu

Några framtidsplaner? Ikväll ska jag dricka öl i Rålis, om inte min blindtarmsinflammation sätter stopp för det. Om en vecka ska jag till Järvsö o om två veckor ska jag till piteå dansar o Ler. Där emellan ska jag hinna med en vecka i Falsterbo. Jag älskar sommar!

En levande tro? Jag tror på Håkan. (jag behövde inte ens ändra svaret från den jag snodde listan av haha)

Någon sjukdom? Migrän, en kommande blindtarmsinflammation. (kan det nämnas fler gågner?)

Gymkort? Nej, men hej.

Några kärleksproblem? Jag är lite sur på Håkan som fått mig att tro blint på evig kärlek i 8 år snart, jag känner att det är dags att det börjar bevisas..annars kommer jag sluta hoppas helt.

En homosexuell kompis? Jamen, typ alla. haha. faghag.

Någon favoritlåt? Hur många som helst. jag älskar alla alla låtar. =) Just nu: Inte skyldig nån nåt, salty dog, minananinana-låten. haha

Någon kompis som snarkar? Det sägs att Johanna snarkar.. o kristin, hon snarkar garanterat. Hon känns som en som snarkar. Men jag uppfattar inte sånt när jag sover.

Någon vän som spelar i ett band? O yes.

Några MVG? Det var ju hundra år sen.. men det hade jag.

Någon som förstår dig? Alla alla. Haha, jag vet inte. jag förstår nog inte riktigt själv.

Tuff kompis som kan försvara dig? Haha, vem skulle det vara? jo, men det har jag kanske.

Något beroende? Jag ska sluta röka, bara för att inse att jag inte behöver det.

Fikat idag? frukost..?

Nagellack? neje. en gång, på siesta, har jag haft svart nagelack. Jag undrade nästan vems hand det var när jag vaknade på morgonen.


VEM..


Avskyr du? Ingen alls.

Delar du mest minnen med? Familjen tror jag. Eller Linn då så klart. fast jag delar många minnen med många olika människor.

Stör du dig på? Ingen.

Gosar du med? Alla alla

Lagar mat? Jag. o gott blir det. fast bara med ketchup.

Diskar? Jag.

Städar ditt rum? jag städar min lägenhet alldeles själv. dock alldeles för sällan.


VILKEN..


Tidning läser du? Sonic, Metro, City.

Buss åker du oftast? Jävla hor-buss-strejk just  nu. annars är det oftast 515 till odenplan.

Frisyr har du? tråk. jag måste göra någt åt det här känner jag. Min syster rör dock adrig mitt hår igen!

Dag fyller du år? 15e april

Årstid föredrar du? sommar, för det är det nu. Men jag gillar nog vinter, vår o höst oxå.

Stad är du uppväxt i? stad? som barn var jag skriven i Mjölby men skulle nog kalla mig boxholmare.. eller åsbo-barn kanske.


VAD..


Gör du nu? kollar på nyhetsmorgon o väntar på magsmärtor.

Gör dig till en bra människa? va fan, jag vet inte. jag är la ganska bra, ibland.

Gör dig till en dålig människa? jag orkar inte med folk som inte förstår nåt, då blir jag elak. o pikar folk hejvilt alldeles öppet. Det gillar jag inte.

Vill du arbeta med? Ridande polis eller programledare för barnprogram

Är roligast just nu? att jag får åka till PDOL, betalt av mitt kära jobb. hotell, flyg o allt! Sen längtar jag som fan till falsterbo oxå.

Har du på dig nu? Jag har sovpplaggen på! tshirt o shorts.

Har du för smink? Inget nu. Kanske lite grått kvar från igår. haha

Äger du för skor? Jag är sån som bara använder ett par i taget. just nu bruna converse. annars har jag ju lite balerinaskor o sånt.

Läser du för bok? läste precis ut Smuts - Katarina Wennstam.


ÖVRIGT..


Var det sista du åt? knäckebröd

Har du en gitarr? nopp.

Vilket land vill du helst besöka? Brasilien.

Tycker du om dataspelsvåld? Jag vet inte. Men våld har ju helt klart en negativ klang!

Mario eller Sonic? Mario.

Har du bra hörsel? Jag kanske säger "va" mest av alla alla. så jag tror inte det.

Tycker du om sånt här? Bara om jag verkligen inte har nåt att göra.

Har du några trummor? nopp.

Tittar du mycket på TV? tittar kanske inte så ofta, men den är igång när jag är hemma.

Senast spelade dataspel? harpan på jobbet.

Har du någon piercing? tungan o sen en i örat, rook.

Har du någon tatuering? En älva på sidan av ryggen. Alva, som jag oxå kallar henne. "Alven" på boxholmska = Alva.

Är du rik? pratar vi pengar så måste jag, garanterat, svara nej.

Har du bra betyg? jag får inte betyg längre.

Vad har du för mattebetyg? vg i Matte A, sen tror jag att jag har G i kurserna B-E. Mer har jag inte läst.

Vad är klockan när du gör detta? 09.39
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0