Bråvalla is commin' up.

Det börjar dra ihop sig för Bråvalla festival kära vänner! Synd att det kom tidernas regn iom detta. Igår tog jag med Drömmen till Lkpg och köpte sovsäck, powerbank, resorb och andra nödvändigheter. 
 
Nu kom jag på att jag inte löst liggunderlag än, det kan ju vara skönt. Eller helst en stor härlig madrass såklart, men plats är ju en bristvara, iaf när det gäller att bära. Jag får väl kila ner och köpa den här.
 
MEN. Igår började ju Allsång på Skansen, HUR mycket sommar? Alltså jag hade gåshud enda tills Carola äntrade scenen. (Eller okej, jag spydde lite i munnen när GT var ute också)
 
Men nej, nu ska jag jobba vidare här, jag har visst börjat hoppa över fikarasterna på jobbet, gjort om dom till blogg-raster, mycket trevligare än kaffe. 
 
Mors! ingen bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0