Årets midsommar.

Årets midsommarfirande verkar spikas mer och mer. Först velade jag helvete åt alla håll. Norrmansö? Vadstena? Eller Norrmansö? Eller Vadstena? 
 
Sen så bestämdes att mamma åker till Norrmansö och jag har Isabell. Så. Fest, eller hänga med jourhavande pojkvän? eller fest? eller pojkvänshäng? 
 
Så kom räddningen, Bösebo! Jag åker förmodligen och hänger med familjen Sten (och Pehrson såklart) ute i Bösebo. Då blir det både lycklig hund och matte. Och så förmodligen en sväng till Malex.
Om jag vägrar åka hem och sover över så ligger ju volleybollen nära på vägen hem på lördagen, för ett litet pitstop. Det blir nog bra det där!
 
Älskar tydligen landet <3 
 
Här googlade jag fram en så härlig midsommarbild förstår ni, se så idyliskt vi ska ha det!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag antar att det är mina familjer du illustrerar?

2013-06-14 @ 10:39:25
Postat av: Ellen

Absolut, det är Leo där i vit skjorta!

2013-06-14 @ 12:06:31
URL: http://bortsprungenkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0