Stockholm, Håkan och sol i mitt hjärta.

Igår packade jag in Lie och Kamilla i den lille röde runt lunchtid och åkte upp till Stockholm. 
Vi parkerade på Strandvägen och kilade över bron till Djurgården. Så himlans varmt! Fast det var bara gött, såklart. 
 
Vi åt hamburgare på restaurangen vid Abba-museet och den ser ju pytteliten ut här, men det var den inte. Hamburgaren alltså. 
Sen gick vi in på Skansen och tittade på nordiska djur. Fast i vanlig ordning varken lo, järv eller varg.. FINNS DET ENS NÅGRA SÅNNA DJUR I BURARNA?? Tror dom ljuger. 
 
Det var iaf väldigt många djurboarn och sånt är ju helt galet gulligt. Fast bäst var sälarna, två låg som stela pinnar och solade på stenarna medan en spexade runt i vattnet och vinkade till Kamilla. 
 
Sen köpte vi glass och slog oss ner på medhavd filt (ruttat) och underhölls lite av genrepet, annars väntade vi mest på att det skulle dra igång med Allsång. 
 
Och sen drog det igång och det är ju så himla sommrigt så man vill ju typ stortjuta för att allt är så vackert. Stockholm och sommar och Håkan och vänner. 
 
Efter håkans timmeslånga spelning blåste vi hem igen och det var en sjuhelvetes bra dagsutflykt. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken göddig dag! Jag hade också velat vara med och titta på djur och Håkan!

Svar: Jag ville ha med dig! Men ni såg iofs ut att ha en jäkligt göddig dag ni också med allaalla roliga instafilmer. :)
Ellen

2013-07-10 @ 10:52:53
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0