Ett triathlon och en knäpp-dag.

Det bidde lördag och vi hade tur för vi vaknade pigga och glada redan vid halv nio på morgonen, så vi kastade i oss frukost och åkte till Malex och hejjade Eric och Lucas genom ett Triathlon. Jag blir så impad av så sportiga killar. Min kille är ju också väldigt sportig, han måste nog vara med nästa år verkar det som. Iaf så himla bra kämpat av stenis-grabbarna. Jag har inga bilder, men det har visst både Sandra och Johanna så vill man se svettiga män får man titta där. 
 
Vi tog med oss Kamilla till Vadstena när vi var klara i Malexander och åt lunch på *trummisvirvel* Köket. 
 
Sen var det ju en sån sjuhelvetes strålande dag så vi packade filtar och picknickkorg och satte oss nedanför slottet och kände in livet. Jon, Martin och Rickard kom och sen även Drömmen och Lucas en liten sväng. Vi åt munkar och pratade om Vasas skatt och hade det allmänt gött helt enkelt. 
 
Sen slog klockan åtta och alla åkte hem till sitt och åt medan jag och Kamilla gick till Hörnet och åt middag istället. 
Sen var det så fint för Sandra och hela hennes harem av män befann sig i Vadstena så då fick vi ta med dom hem till oss på fest. 
Det var ganska full rulle även på lördagen, men vid ett ungefär lämnade jag och Kamilla öltältet och kilade hem och sov. 
Och så var det med den lördagen. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0