En listjävel.

Jag hittade en lista på en blogg där jag misstänker att hon som skriver är ungefär tio år yngre än jag, då svar som "festar varje helg, två dagar" dyker upp titt som tätt. 
 
Off we go!
 

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Lovis eller Julia

 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? - Va? 

 

3. Vilken var den senaste filmen du såg? - En oväntad vänskap tror jag, det var nära att jag och Christian såg man of steel i söndags, men vi orkade aldrig. 

 

4. Har du bra självförtroende? – Jamen det har man liksom i den här åldern. Det är färdig-velat. 

 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? - Vara i falsterbo.

 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? - Innan jag dör? Se en blåval, se Stones, föda boarn.

 

7. Beskriv ditt drömutseende.. – Men det är väl bäst jag ser ut såhär nu tänker jag, annars blir det väl bara knöligt med att förklara för alla att det är jag. En tjej på Bråvalla sa till mig "Guuud, vad söt du är, jag älskar folk som har sånt udda utseende" tacksomfan, det innebär ju endast att man är skitful. 

 

8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Men jag vet inte, jag ser upp till alla ni som läser för det är väl mest vänner och familj. 

 

9. Någon du har kysst – Christian, och jag älskar't

 

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Alltså jag tror inte det, eller jag har sparat jazzbyxor och complete-tröjor, men då var jag ju inte pytteliten. 

 

11. Den du senast sov över hos – Chrille.

 

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Stenis. <3

 

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Uj ja, vi är så fina. 

 

14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis. Blä för chips. 

 

15. Hur många har du haft sex med? Det här är inget dilleri, men jag vet faktiskt inte riktigt, skulle jag gå in för det skulle jag kunna komma på, för så väldigt många är det inte. .

 

16. Skäms du över någon som du haft sex med? Jag har bara haft sex med snygga personer och inte så många skandal-ligg, så nej det gör jag inte. 

 

17. Har du rykten efter dig? - Jag lär ju isf vara den sista att få veta. Men varför skulle folk bry sig om att prata om mig? Jag är nog lite gammal för sånt. 

 

18. Din absolut sämsta egenskap? - Långsint ältare. 

 

19. Din bästa egenskap? - Att jag ser till att följa med på det mesta roliga. 

 

20. En låt du är beroende av? - Just exakt det här klippet:

 

21. Vad stod det i ditt senaste sms?  - ok :-)

 

22. Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja.

 

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Det kan man säkert. 

 

24. Har du kysst en kompis? – Inte på många år. 

 

25. Hur ofta dricker du alkohol? - Någon gång i veckan. Mer under sommaren.

 

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger?Har ingen speicell åsikt mer än att det var ju tokigt att de gör så. 

 

27. Vad hatar du? - Folk som är så pantade att dom tycker att man ska behandlas olika beroende på hur man ser ut / var man är född. 

 

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? - Nej vad tråkigt. 

 

29. Vad handlade din senaste dröm om? - Alltså mina drömmar på senaste... i förrgår städade jag och Drömmen upp varenda tält efter Bråvalla och i natt skulle jag ut och rida med Krillan men en häst slet sig i stallet och hoppade upp på Boxväggen och balanserade där. I går drog jag även ut mina egna tänder, fast utan att det gjorde ont eller var otäckt.

 

30. Vad har du för hårfärg? - mörkblont med blonda slingor.

 

31. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 179,5. Jag kan tycka att det är i längsta laget. På konserter är jag dock mäkta nöjd. 

 

32. Vilken är den bästa svenska filmen? - Äppelkriget och Smala Sussie. Kan inte välja mellan dom.

 

33. De bästa svenska skådespelarna? – Lotta Tejle. 

 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter, alla gånger. Twilight är för småflickor (och min pojkvän)

 

35. Ditt humör för tillfället? – lite seg efter att jag vaknade tre i natt och inte kunde somna om, sen vid halv sju sov jag en halvtimma eller kanske lite mer. 

 

36. En vacker person? - Penelope Cruz

 

37. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - Nej, vad ska det vara bra för?

 

38. Vem kramade du senast? – Christian

 

39. Vem träffade du senast? – Christian

 

40. Är du kär just nu? - Som fan

 

41. Någon du vill träffa? - Nils. 

 

42. När grät du senast? Varför? - När jag kollade på den där jäkla En oväntad vänskap, för att hur lyckligt filmer än slutar så slutar alltid livet med att alla dör och då blir det sorgligt igen (optimisten har talat)

 

43. Sminkar du dig varje dag? O gud nej.

 

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? Pappa. Är någon lik mamma? 

 

45. Är du helsvensk? - Ja. Lite tattar-blod bara. 

 

46. Den bästa bloggen? - Just nu älskar jag när Sandra uppdaterat.

 

47. En artist du inte gillar? - Det måste bli flera...Takida, Hoffmaestro, allt Gessle någonsin rört vid, Kent. 

 

48. En artist du gillar? - Håkan Hellström

 

49. Vad är det bästa som hänt dig? - När Nils kom till jorden, 

 

50. Vad vill du bli när du blir äldre? - Gift.

 

Nu är jag helt slut, tack för mig det var allt. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Listor är alltid kul! Men alltså, bilden på dig och Eric från "kom som du inte är" är fantastisk!

2013-07-04 @ 21:49:51
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0