Änglarna har åkt på pisk, Gårdarna är grönsvarta.

Ja, han är allt en inbiten gaisare den där Håkan. Nog om det, den där Valborg växer och växer och växer i mina öron och jag kan typ inte lyssna på något annat. 
 
 
 
Förresten vill jag så mycket på Way out West att det typ gör ont i hela kroppen. Inte bara för kapten Hellström, men kännin The Knife, Neil Young och att det är typ Sveriges göddigaste festival. 
 
Men vem ska jag åka dit med? Hur ska jag finansiera det här, jag som tänkte göra av med så lite pengar som möjligt nu. Då är en festivalkostnad på typ 4000 inte riktigt rätt att punga ut. 
Men man får gärna säga till om man ska dit för då kan ajg börja fantisera på allvar iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0