Träningsbyxor.

Idag gick jag med tunga steg in på Intersport för att jag behöver nya träningsbyxor. Jag har hittills tränat i någon dans-byx-frän-byxa som ser ut som något streetdansare använder, jag bär inte längre upp denna fräna byxa. 
 
Dessa tunga steg berodde på att jag saknar rumpa. Tights på mig blir som två armar som går från höften och nedåt. Kanske, kanske, kanske ibland att man i rätt ljus och lite sned profil kan skymta någon liten utbukning till bakdel. Jag sa kanske. 
 
Men nu har jag valt att skita i det, jag köpte tre par tights att träna i. 2 3/4 och ett par hellånga. Alla sitter så himla snyggt och fräckt framifrån, så jag väljer att bara titta från den vinkeln. Sen alla ni som råkar stå bredvid mig på gymmet och ser detta platta i profil... er skiter jag i. 
Ett par av de tre jag köpte hittade jag på hemsidan. Typiskt, de andra var snyggare.
 

Nu ska jag träna fram världens jävla största röv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0