Sammanfattning 2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Jag köpte en hund. En liten larvig valp som jag tog med överallt och sov med på armen. 
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Några av mina bästa tjejer blev föräldrar. Sofia, Linn och Carro (dock mamma på bilden) Gulljävlaungar varenda en. 
 
Dog någon som stod dig nära?
(ta i trä) Nej. Eller iofs Minus, en gammal vapendragare till häst. 
 
Vilka länder besökte du?
Egypten och Spanien
Här i Egypten. 
 
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Nej. Jag ä helt jäkla livrädd för 2013. Då 2012 var typ världens bästa år så inser man ju att 2013 förmodligen går åt pipsvängen. Men jag ska inte ta ut något i förskott, här njuter vi så länge det varar. 
 
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
17 augusti då jag blev moster. 
 
Vad var din största framgång 2012?
Att jag är så förbannat lugn med att vara där jag är. Här vill jag vara nu och jämt, så känns det. På alla plan. 
 
Största misstaget?
Jag vet inte. (jag säger ju det, 2012 har varit otäckt bra) 
 
Bästa köpet?
Självklart Isabell. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att bo med Christian. 
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?
Det är ju mest musikplågor. Så som den här  och den här. Självmant vet jag inte alls vad jag lyssnat på. Jag kanske missade musiken i år. 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare skulle jag tro. Fast lite orolig att inte räcka till, till både hane och vänner och sånt där trams som alltid ger sig i slutändan. 
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet faktiskt inte. Det känns som jag gjort allt jag velat det här året. Kanske sånna här vanliga sommargrejer som grillkvällar och parkfyllor, men det känns mer som vädrets fel än mitt. 
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
sovit. (Jag somnar ju i snitt klockan nio varje kväll)
 
Blev du kär i år?
Kärare. 
 
Favoritprogram på TV?
 
Bästa boken du läste i år?
Oj, vad jag skulle läsa. Kära nån, jag skulle läsa och läsa. Jag läste en del i Spanien och sen Hundraåringen på hemmaplan. Men den var verkligen inte det bästa jag läst. VÄNTA. Flickan med snö i håret/ Ninni Schulman läste jag i Egypten, den fick det bli. 
 
Största musikaliska upptäckten?
Jamen ingen tydligen. Det var ju tokigt. 
 
Något du önskade dig och fick?
Vänner-boxen. Sträck-kollar nu, har typ inte ens tid att sitta här. Vill bara titta, titta, titta.
 
Något du önskade dig och inte fick?
Badkar i vår nya lägenhet. Det hade varit pricken över i:et det. Men den är fulländad på så många andra sätt. 
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Vi var i Egypten och Christian var magsjuk så jag drack sangria på balkongen och läste bok. 
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mer Amanda, mer Linn. Det är ett helvete det här att alla ska bo så långt bort. 
        
 
Vad fick dig att må bra?
Christian, vänner, hund, familj. 
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Å, jag är så himla dålig på att vara sugen på kändisar. 
 
Vem saknade du?
Ja, det skulle väl vara di där två där uppe då. Men jag var ju inte utan dom. Utan jag längtade, så kan man kanske säga. 
 
De bästa nya människorna du träffade?
Har jag träffat någon ny? ååå, vad fan har det här varit för jävla pausår känner jag nu. Jag säger Nils, Silas och Leo. 
 
Mest stolt över?
Vet inte, nu börjar jag tröttna. 
 
Högsta önskan just nu?
Att 2013 blir ännu, ännu bättre. Eller iaf minst lika bra. 
 
 
(kul att jag såg nu att jag gjorde samma lista förra året, och svaren i princip är samma. haha. kolla)
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi kommer hem i helgen! <3

2013-01-02 @ 15:39:58
Postat av: Linn

Är ni hemma?

2013-01-02 @ 15:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0