Men lugn kroppen.

I dessa Håkan-tider går min hjärna tydligen bananas. I natt drömde jag (för tredje gången på ungefär 1.5 veckor) att jag och Håkan hängde. Det är så mycket sånt jämt i mina drömmar. Jag ser honom nånstans, går fram alldeles modigt, (herre tänk om det vore verklighet då hade jag ju typ gjort på mig) och säger något i stil med "Hej, jag vill bara att du ska veta att jag finns, även om du glömmer det om en sekund så känns det fint att veta att du iaf vetat det en yttepyttekort tid." och sen börjar vi hänga en massa. Gör inget speciellt utan bara går runt. 
 
I natt var vi utanför någon fest och det fina i drömmen är alltid att han väljer att hänga med mig istället för det vi egentligen gör (typ är på fest eller i större sammanhang) 
 
Det känns fint ändå, att min hjärna får uppleva det där. Även om så bara i en dröm. 
 
Just nu är jag så Håkan-hjärntvättad att jag ögonaböj vill gå och tatuera in den här som en siluett nånstans, typ på underarmen. Älskar fyrkantiga tatueringar. 
 
Men herregud, det förstår jag ju att den impulsen går över. Men det är en fin bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0