Januari (och en februari)

Tidigt år, tidigare år. 
 
2007
I januari 2007 var jag och Daniel på Lino efter att ha förfestat på endast Electric lemonade. Vi såg också en korvgubbe ramla, men vagn och allt. Korv överallt. 


2008
Hade jag ganska nyss kommit hem från Sälen och var på Söder ungefär varje dag med Krillan och Lotta. En era i mitt liv som vi kan kalla Kocksgatan-tiden. En av de bästa tiderna!
 
2009
Hade visst ingen bild från januari, men i februari såg vi Håkan i Örebro och hade fest utavbarahelvete redan vid 5 på eftermiddagen. Det blev en ganska tidig kväll. Men så bra! 
 
2010
Hamnade jag och Elin på världens konstigaste efterfest i Mantorp efter att ha haft förfest med after-ski-tema. Helt oförglömlig kväll. 
 
2011
Firade vi Mattes födelsedag på en kryssning. 
 
2012
Var vi mest i olika lägenheter i Mjölby, på Zebban eller Vattenhålet och liket levde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0