Guldbaggen 2013

Igår var det Guldbaggegalan. Det är min bästa utav galor! Den där vinjetten (som hela twitter iofs verkar trötta på) får varje hår på armarna att resa sig. Alltså byt aldrig, den är så Guldbaggegalan. 
 
Iaf så är det nu massor av filmer jag behöver se, dock vet man ju att det brukar vara lite tungtittat sånna där filmer som vinner priser. Men det gillar jag iofs ibland. 
 
Och precis som resten av Sverige tyckte jag att Hasse Alfredsson var bästabäst. Alltså det är så jävla sorgligt att han är så gammal. Det är så jävla sorgligt att alla sånna där stora, riktiga kändisar ska dö och att man förmodligen får uppleva det. 
 
usch ja. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0