Då hade det varit helg igen.

Eftersom att jag blev upplyst om att jag tagit semester ända till 7e januari (när jag väl var på jobbet i onsdags) så gjorde jag så i fredags morse att jag åkte och hängde med stenarna lite. Mycket välbehövligt. 
 
Först fick jag lunch hos mamma och sen mötte jag Drömmen och Chrille på stan och gick i lite affärer innan vi fikade med Eric, Sandra och gladis. I princip. 
 
Sen styrde vi mot Eric och Sandra och där drack vi lite vin och spelade spel och sen kom kamelen och sen gick vi till Golden Thai och åt. BILDER:
Mycket bra fredag!
 
Jag sov på Eric och Sandras soffa och på morgonen blev jag bjuden på göddig frukost innan jag styrde mot Bösebo för att hänga med familjen Pehrson. (Och inte minst (eller jo, minst i storlek) Leo) 
Gulljävla unge. 
 
Sen vrålåkte jag förbi Drömmen och lånade lilla väskan och till Motala och köpte rosa nagellack och sånt som man måste ha. 
 
Sen hem och svirade om och gick på bal. Det var gött. 
Det blev visst inte en enda bild på mig eller Christian. Synd, men vi såg ut precis som förra året. 
 
Igår fikade vi med Rickard och Amanda och hela helgen var mycket bra! 

Kommentarer
Postat av: Linn

Vlken munter bebis :)

2013-01-07 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0