Sovasovasovasängsängsäng

Jag och Christian ska köpa ny säng. Den 120-säng vi har i dagsläget är inte tillräckligt stor för mig, Christian och Isabell. Christian sover oftast med en fot i golvet.
Jag störs inte speciellt av det, men tydligen får jag en kroppstemperatur på ungefär 50 grader på natten och Christian måste fly ut med sidorna i sängen för att inte svettas ihjäl/drunkna i mitt svett.

Mys.

Nu har jag hittat drömsängen, tydligen är jag en jävla lyxtjej då det jag vill ha alltid kostar mest i hela affären.

Den är ju för dyr (det där är utan madrasser, bara gaveln och sockeln)
Samtidigt ska man alltid lägga lite extra på det man verkligen vill ha, annars blir det lätt att man köper en halvdan och sen ändå den dyra (ungefär som när Christian köpte en kostym för tusen kr för att han inte tyckte sig ha råd med den på Filippa k. Som han sen också köpte och nu har han alltså en oanvänd tusenkronors-kostym i garderoben) (sorry, hun)

Sen kan man delbetala utan ränta. Mycket är positivt med denna sänggavel. Men fan, priset är jävligt negativt.

Detta ska vi diskutera på söndag.
Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0