Hissen

Såg ni hissen på kanal 5 i förrgår? (Här kan man annars se det) Jag tyckte inte det var så rockigt alls. Varför sitta där på golvet i en eländig hiss. 
Sen tyckte jag det kändes så framtvingat att det skulle vara naturligt. Fredrik skulle stå på huvudet och greja och då kändes det så krystat "Hjälp till här Anna" Då kände jag att jag inte alls satt hemma och tänkte "Åå, vad härligt avslappnade och naturliga dom är. Så knazzziga och härliga" precis som att det verkade som att de ville att man skulle tycka. 
 
Sen känns det bra på nåt sätt att känna så, för då innebär det att jag inte köper precis allt Filip och fredrik gör, utan att jag tycker att de tidigare programmen är bra för att de är just bra, och inte för att det är Filip och Fredrik. 
Det innebär liksom att dom är jävligt duktiga på det de gör. 
 
Så var det med det. 
Googlad bildjäkel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0