Halloj.

Här sitter jag och väntar på Christian som ska komma och hämta mig i Mjölby strax. 
Sådärja.
 
 
Min bil kommer kosta 3000 att laga och jag vet precis varför det är så satans dyrt förstår ni. För att karma is a bitch. 
Så här ligger det nämligen till:
När Rickard och Amanda frågade om vi ville med till Amsterdam så sa min magkänsla "Du har inte råd" Detta sa även det där nya förnuftet som jag jobbar på "Att ha en buffert"-förnuftet som vi kan kalla det. 
Jag har nämligen börjat tänka i de banorna att har man inte råd så står man över. De vuxna jäkla tankebanorna. Jobba för att ha en buffert om något skulle hända, att tänka förnuftigt och inse att man kan inte vara med överallt precis alltid. 
 
Detta snurrade i min huvud när dom frågade men jag tänkte ändå att vafan, vi kör. Det får bli en i övrigt fattig månad (vi ställde in en Spanien-resa iom detta så jag tänkte liksom att det skulle ge med sig) 
 
När vi pratade om det så sa jag faktiskt att det hade känts bättre om det var om några månader, att man fick spara ihop till det. Men samtidigt: vafan, vi kör. Det blir kul. 
 
Så mycket för ungdomstänket. Tack så mycket, vem fan som nu ligger bakom, 3000 kronor i reparationskostnad på bilen. VAD FAN SÄGER DU OM JAG ÅKER TILL AMSTERDAM ÄNDÅ KARMA-JÄVEL? Vavava? Kan du stoppa mig? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0