Den intelligenta värktabletten.

I natt körde jag och Christian hem Jonas från Motala till Boxholm och jävlar i mig vad vi längtade efter sängen sen. Jag typ skrek av lycka när jag öppnade dörren hem, jag som varit bakfull hela dagen.

Skrek av lycka gjorde jag inte när jag hittade nån karta söndertuggade Ipren samt en intorkad hundspya på sovrumsmattan.
Dum-hund, det vet ju alla att man inte ska överdosera värktabletter.

Så det blev inte så mycket sömn inatt med en skakande, spyende, gråtande hund i sängen. Ringde veterinären vid fyra inatt och sen upp vid åtta för att ringa igen.

Som tur är så verkar Isabell nu glömt vad som hänt, hon springer med sina leksaker precis som vanligt. Tur!
Nu ska vi pilla i henne lite koltabletter på veterinärens rekommendation.

Tok-hund! Jag låg livrädd hela natten och tänkte att vad händer om hon bara inte andas helt plötsligt? (Btw. Googla aldrig mycket, det stod "död hund" typ överallt)

Så natten som kommer nu, då jävlar ska vi sova skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0