Webcammar lite då.

Då Caroline är ledig och ersatt av vikarie fram till nästa år så har jag fått lämna plats åt Berit på mitt kontor i Mjölby. Det gör inte sådär jätteont att sitta hemma och jobba just idag när det är musikhjälpen på tv och jag börjar känna av förkylning och urinvägsinfektion och hela baletten. 
Det har ni minsann ingen jävla aning om ni som ringer till mig och tänker att jag sitter stilig på ett kontor, att jag sitter här på kammarn och snyter mig. 
 
 
På tal om webcam så är det ett väldigt effektivt sätt att roa Nils, vi kan titta lite hur han brukar se ut genom den. 
Så himla festligt att se sig själv i datorn tydligen!
 
Sånna himla polare de här två! 

Kommentarer
Postat av: Sundron

Nils alltså, vilken liten goding! 😍

Svar: Men JA. 😻😸
Ellen

2013-12-10 @ 10:32:06
URL: http://sundron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0