Kyrka och flytt.

Igår gjorde vi ännu en liten paus i flyttpackandet och åkte till Mjölby och tittade på mamma och hennes körkompsar som sjöng så fint i kyrkan. 
 
Älskar kyrkmiljö. Och sådär med mångstämmig sång också. Elton i magen gillade det också, det var kaos där inne kan jag säga. 
 
Nu ska jag härmed ta och bjuda in till lite öppet hus i vårt nya hus på måndag. Vi kommer flytta alla stora saker vid tiotiden på morgonen (nej, tackar som frågar, man behöver inte hjälpa till. Tror Christian fått ihop 7 kompisar som kommer bära, vi kommer ha svårt att sysselsätta dom) Där emot kommer vi som tack duka fram smörgåstårta och sånt till dom, kanske vid ett eller när vi nu kan vara klara och då får man gärna komma och hänga och äta! (Med tanke på den vanliga uppslutningen av mina vänner vid inflyttningsfester så vågar jag skriva ut detta såhär öppet) Man kan ju nämna för oss innan att man kommer bara. Nils ska vara med också, jippi! Och såklart hans föräldrar. Jippi igen! Vi är vakna ända till kvällen, så man får komma och gå lite som man vill. Så vill vi nog alltid ha det i vårt hus känner jag. Kom bara kom! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0